Fizetési módok
- Utánvét
- Bankkártyás fizetés
- Előutalás

Szállítás
2–10 munkanap a rendelés leadásának napjától.
A rózsák a készlet erejéig rendelhetők. Az adott fajták elérhetőségéről a honlapunkon tájékozódhat. Szállítási költségeink tájékoztató jellegűek, darabszám és súly alapján kerülnek kiszámításra, a csomag a vásárlásról kiállított számlát is tartalmazza.
A megrendelt rózsákat a GLS futárszolgálat szállítja házhoz. A beazonosításhoz minden esetben szükséges az Ön csomagszáma, amelyet kérésére a csomag feladása után e-mailben megküldünk.
Kiszállítás időpontja: munkanapokon 8:00–17:00 között.
Csomagkövetés – GLS csomagkövetés
Szállítási költségek
Szállítás: kizárólag Magyarországra!
A szállítási költségek tartalmazzák:
- termékbiztosítást
- csomagolást
- ügyintézést
- kiszállítást
Áraink bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák.
Általános Szerződési Feltételek
|
Reklamációkezelés
Ügyintézési határidő: 2 munkanap
Elállási jog
A vásárlót az áru átvételétől számított 14 napon belül elállási jog illeti meg. Elállási szándékát kérjük, írásban jelezze a [email protected] e-mail címen.
A terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell küldeni. A visszaküldés költsége a vásárlót terheli. A visszaküldött növényeknek az átvétel állapotának megfelelő, továbbértékesítésre alkalmas állapotban kell lenniük.
A visszaérkezés után a megrendelés teljes összegét visszatérítjük.
Minőségi kifogás
Ha a termék nem megfelelő minőségben érkezik, kérjük, a problémát 48 órán belül, fényképes dokumentációval jelezze a [email protected] címen.
A következő lehetőségek közül választhat:
A. Eredési garancia igénybevétele
- Az eredési garancia időtartama: 1 hónap
- A rózsát elülteti és gondozza
- Amennyiben a növény a garanciaidő alatt elpusztul, a termék árát visszatérítjük
- A kipusztult növényekről kérjük, fényképes dokumentációt küldjön
B. A kifogásolt termék visszaküldése
- A hibás terméket visszaküldi részünkre
- A visszaküldés költségét a vásárló fizeti
- A növény árát visszatérítjük
C. A kifogásolt termék megsemmisítése
- A terméket nem küldi vissza, hanem saját maga megsemmisíti
- A megsemmisítésről készült fényképet kérjük e-mailben elküldeni
- A termék árát visszatérítjük
A visszatérítés teljesítéséhez kérjük, küldje el e-mailben:
- a rendeléshez tartozó számlaszámot vagy rendelési azonosítót
- a visszatérítéshez szükséges bankszámlaszámot
Adatvédelem
Tájékoztatjuk, hogy név, lakcím és e-mail cím adatait számítógépen nyilvántartjuk, és ajánlatküldéshez felhasználjuk. Az adatvédelmi törvény értelmében Önnek jogában áll adatainak továbbadását megtiltani.
Nevének, címének és e-mail címének felhasználását addig tekintjük folyamatosnak, amíg Ön írásban vagy telefonon ezt le nem tiltja.